יום ראשון, 24 במרץ 2013

עיצוב שולחן חג אביבי (פוסט לבנות בלבד?)

אני הכי אוהבת את השיחות איתו שמתחילות עם "את שומעת..."
אני תמיד עונה "מלידה"
"אז את שומעת,
קראתי את הבלוג שלך ולאחרונה אני חייב להיות כנה איתך, איך אני אגיד את זה בצורה הכי עדינה שיש?
ובכן...
הוא לא מעניין.
(אני המומה)
פעם כתבת עם המון חן, דברים מצחיקים
סיפרת על הילדים, עלי ועליך, היה מעניין
עכשיו הכל הדרכות משעממות ומתכונים, בלי שום אקשן וצחוקים.
שתדעי, את מאבדת הרבה קוראים שלך שלא מעניין אותם כל הקישקושים האלה ורוצים את הדברים המצחיקים"
אני עדיין המומה ושואלת "מה?"
והוא ממשיך: "ואפילו אבי שאל אותי למה את הפסקת לכתוב על דברים חשובים ובמקום זה את כותבת דברים של בנות."
אפילו אבי, אני ממלמלת.
ובכן רוצה? יקבל!
bring it on
(אין לו מושג כמה הוא הולך להתחרט על זה... הוא הולך להתחנן שאני אפסיק לכתוב על הפאדיחות שהוא עושה לי- את כל הכביסה המלוכלכת אני הולכת להוציא החוצה, וגם אתה אבי- כן כן- אתה, הסתבכת!
חכו תראו- יהיה מצחיק, תשארו!)

אז לפני שמתחילה החגיגה האמיתית
הנה כמה רעיונות לעריכת שולחן אביבי וחגיגי
כי קינוח יש,
מה נשאר?
לעצב את שולחן החג...

מה צריך?
שאריות דשא סינטטי (תודה לחנן ולריקי)
נריות
וואשי טייפ
גלילי נייר טואלט
דפי קארדסטוק

איך?
מחזיק  סכו"ם מעוצב


לוקחים גליל נייר טואלט ומועכים אותו
מעגלים עם מספריים את הפינות
ועגלים פנימה את הפינות רק בצד אחד שייראה בסוף ככה:
מצפים עם וואשי טייפ מבחוץ ומבפנים



מוסיפים ברכה, סרט וקישוט אם מתחשק
האפרוח היה לידי והתלהב
"אני לא מאמין אמא, את עושה שימוש חוזר בחומרים, איזה אמא מדהימה שאת- את יודעת שזה נקרא מיחזור?
אפילו סיפרתי לגננת שאת קונה בגדים וגוזרת אותם לשימוש חוזר."
עכשיו אני מבינה למה הגננת הסתכלה עלי מוזר השבוע, מעניין איזה עוד דברים מוזרים הוא סיפר עלי...

אין לכם מספיק גלילי נייר טואלט?
תורידו סקיצה פה
תעתיקו אותה על נייר קארדסטוק צבעוני (עדיף שהדף יהיה דו"צ)
סמנו את המיקום של הקווים המקווקווים
ובעזרת כלי טיפה חד שמנו עם סרגל איפה שיהיה הקיפול

קפלו והדביקו


אפשר להוסיף קישוט בשביל הטאצ'

שריתוקה, תודה על ההשראה יקירה!

עיצוב שולחן אביבי

אז למה דשא סינטטי?
כי זה מגניב!

גם כ"ראנר" באמצע השולחן

(עוטפים נריות בוואשי טייפ להשלמת המראה)

או משתמשים בדשא כ"פלייסמט" לכל צלחת


להשלמת האוירה לוקחים נרות קריסמס ושמים עליהם מנז'טים אביביים.



אתם מוזמנים לקפוץ לבלוגים של חברותי המהממות ו כמובן לעשות לייק לקבוצה החדשה על מנת שתוכלו להתעדכן מתי מתפרסמים רעיונות חדשים ולקבוצת הפייסבוק של קישקושיאדא.
הצוות של נתנאלה: קרןיעלטניהרותיהדרענת
הצוות של מותק: מוניגליתאיריסרבידשריתפזיוד


מאיפה החומרים?

דף דו"צ ורוד ופרחוני של mylittleshoebox
דף דו"צ וורוד במבי של mylittleshoebox
וואשי טייפ מנתנאלה ומותק

חג שמח, אביבי ורגוע (יותר מידי משפחה- מחזיקה אצבעות שתחזיקו, אני הולכת לאסוף המון חומרים לפוסטים הבאים)

אבי- מקווה ששרדת את קריאת הפוסט עד הסוף, אני בטוחה שאת הבאים לא תפספס... ד"ש לטלי :)

4 תגובות:

  1. עינת זה כל כך יפה!!! ומי שמתלונן על הכתוב לא מבין כמה התמונות חשובות :-)- לחיי המין הנשי

    השבמחק
    תשובות
    1. מרימה את הכוסית ואומרת בקול חזרה- לחיים!

      מחק
  2. נהדר. והכי חשוב - נראה שאפילו אני יכולה לעצב שולחן ככה.

    :-)

    השבמחק
  3. אהבתי את הרעיון של קישוט הנר עם ואשי טייפ

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...