יום ראשון, 29 בנובמבר 2009

איך יוצרות ידיים שמאליות?



זוכרים את הפוסט הזה? אני מאד התלהבתי מעצם הרעיון וחיכיתי דיי הרבה זמן עד ליישום, אבל בינתיים לא סתם חיכיתי, לא התאפקתי (אני מודה- אני לא יודעת לדחות סיפוקים מה אני יעשה?)  ורכשתי את הספר של קלודין מאמזון.





חיכיתי,
קראתי את הספר
חיכיתי,
שוב עלעלתי בספר,
גלשתי לאתר של קלודין
הרשמתי לבלוג שלה
עדיין חיכיתי
רכשתי כל מיני דברים בחנות היצירה
ועדיין חיכיתי לשעת הכושר.....

והנה הרגע הגיע!! יששש!!

חגגנו אנחנו חבורת הבנות הרגילה אירוסין לאחת מהחבר'ה ומה נעשה אם לא יצירה? (טוב נו, מודה- רק אני ומילק רצינו- אבל עזבו פרט שולי וממש לא חשוב, העיקר נהננו!!)

 



  








  
  










כן כן, כולנו ידיים שמאליות , כולנו קיטרו, כולנו צחקו, ראשים נערפו ובגדים הודבקו, קצת רכילויות והרבה אוכל, העיקר לחגוג :)



 
 
 וזה מה שיצא לי בסוף. (הפנים מטושטשות בכוונה...) חבל רק שלא צילמתי את כל החבורה בתמונה קבוצתית- הבנות אמרו שהן יצאו שמנות מידי / ראש לא פרופוציונאלי / בגד מכוער, לכו תתווכחו  :-) הן צודקות....חחח...

 



 הגוזלים שלי ניתנו במתנה ליום ההולדת של אבא שלי... אני אף פעם לא יודעת מה לקנות להורים שלנו שיש להם יומולדת/יום נישואים או כל שמחה אחרת... מה אתם קונים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...